Dag 9! - Key Largo – Snorkelen. - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Letsgousaeast - WaarBenJij.nu Dag 9! - Key Largo – Snorkelen. - Reisverslag uit Key Largo, Verenigde Staten van Letsgousaeast - WaarBenJij.nu

Dag 9! - Key Largo – Snorkelen.

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg

10 Mei 2015 | Verenigde Staten, Key Largo

Vandaag schrijf ik dan toch ook een stuk van Letsgousaeast. Kor schrijft veel leuker en vindt het ook leuker om te doen, maar een dagje niet is ook wel eens lekker.
Ik zit/lig rustig op een strandbed aan het zwembad onder een parasolletje in Key Largo. De boys spelen met allerlei amerikaanse kids hier en redden zich verbazingwekkend goed met de taal. Wel handig dat ze al best wel wat engels gehad hebben op school. Kor is even op de fiets (heel handig) wat BBQ spul aan het halen. Een bijkomdag vandaag. En dat was ook nodig.
De eerste week van onze nu al onvergetelijke reis zit er alweer op. Wat hebben we al veel gedaan, gezien en genoten. Zelf kan ik soms bijna niet alle mooie indrukken bijbenen, laat staan dat Joep en Bink dat kunnen. Een dag helemaal niks is dan goed. Gisteravond merkte we het aan Bink. Die kreeg om “niks”een enorme boze bui, die overging in huilen waarmee hij pas na bijna een half uur kon ophouden. Een reactie op alle indrukken die hij meemaakt.
Vandaag is hij er weer helemaal. Geniet volop in het zwembad, zit er nu al bijna 4 uur in. Dit is ook VAKANTIE.
Ikzelf heb vanmorgen mooi even de was weggewerkt, zodat we er weer even tegen kunnen met……schone onderbroeken! Grappig hier is dat er in de “Laundry-gebouwtjes” hier altijd van alles te lezen ligt. Hier in Amerika blijven ze namelijk bij de wasmachine/droger zitten totdat deze klaar is! Ik wil me in veel dingen aanpassen maar dit vind ik zo’n onzin. Ik kom na een uurtje wel weer.
Ook heb ik vanmorgen de snorkeltrip voor morgen gereserveerd. We gaan een halve dag snorkelen op Coral Reef! Ben heel benieuwd, lijkt me geweldig. Tot nu toe is het elke dag genieten hier. Wat voel ik mij rijk!!

  • 10 Mei 2015 - 15:11

    Marleen:

    Wat een reis Dorien! Erg leuk om over jullie belevenissen te lezen.
    Heel veel plezier daar, genieten zo als gezin!
    Groetjes Marleen.

  • 10 Mei 2015 - 20:32

    Mirjam:

    Vandaag alles gelezen, super leuk!! Ik hou het in de gaten de komende tijd. Enne, Dorien: Happy Mothersday!! Heb je de cadeautjes gekregen van de jongens? Heeft het de vlucht goed doorstaan? Groet voor alle 4, speciaal van Lune voor Bink!

  • 11 Mei 2015 - 10:26

    Rianne:

    Ik ben net thuis van een weekje vakantie en lees al prachtige verhalen!
    Wat hebben jullie al veel gezien en gedaan, super leuk!
    Geniet ervan en vanaf volgende week zullen we ook in de klas stil staan bij jullie belevenissen. Is Bink toch "een beetje" bij ons.

  • 11 Mei 2015 - 22:22

    Diane Den Otter:

    Wauw!! Wat super leuk om te lezen. Alsof we erbij zijn.......waren we dat maar! Heeeel veel plezier!

  • 12 Mei 2015 - 00:11

    Henk En Gea:

    Waar blijft dag 10 nou? Geweldig om jullie avonturen te lezen en ze mee te maken! Geniet nog lekker daar en van elkaar. Heel veel plezier, beetje opschieten met dag 10.......... Groetjes henk en gea

  • 27 Mei 2015 - 17:47

    Noah :

    ik zie dat jullie heel veel leuke dingen doen. ik kijk er naar uit dat je maandag weer op school bent.

    groetjes noah

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 19 April 2015
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 11369

Voorgaande reizen:

01 Mei 2015 - 31 Mei 2015

Letsgousaeast

Landen bezocht: